Timegrip er et program för schemaläggning. Vi tycker att schemaläggning för butik, lager och restaurang ska vara enkelt. Det ska inte heller vara tidskrävande. Med Timegrips schemaläggning får de anställda sitt arbetsschema og sin stämpelklocka i en mobilapp.


Under hela schemaläggningen visas information om både tidsförbrukning och kostnader kopplade till varje anställd och totalt för hela avdelningen samt om schemaet är i enlighet med budget.
När et schema är färdig och godkänd finns alla arbetspass tillgängliga i de anställdas app. Alla ändringar som görs uppdateras löpande och du kan informera de anställda när det gjorts ändringar i schemaet.
Behöver du snabbt bemanna vissa arbetspass? Publicera lediga pass för en eller flera anställda, direkt från mobilen.
Fördel för anställda
- In- och utstämpling via appen
- Schemaet uppdateras i realtid
- Ansök om ledighet, byt arbetspass och se lediga pass i appen
- Större förutsägbarhet
- Möjlighet att påverka sina egna arbetsscheman
Fördelar för chefer
- Enklare schemaläggning
- Återanvänd planen eller den fasta skiftrotationen
- Få kontroll över ledighetsansökningar
- Publicera lediga arbetspass
- Informera anställda om ändringar i schemaen