Timegrip förenklar din arbetsdag!
Timegrip har alla funktioner du behöver för att kunna hantera dina administrativa arbetsuppgifter. Utför alla uppgifter som rör bemanning, timregistrering, kommunikation och löner via en och samma tjänst.
Schemaläggning
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen. Läs mer
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen. Läs mer
Timregistrering
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön? Låt Timegrip göra jobbet. Läs mer
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön? Låt Timegrip göra jobbet. Läs mer
Kommunikation
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan. Läs mer
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan. Läs mer
Bemanningsplanering
Schemaläggning
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen.
Läs merAviseringar och chefsstöd
Låt Timegrip hjälpa dig att planera i enlighet med arbetsmiljölagen och andra lagar.
Läs merTimregistrering
Timregistrering
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön? Låt Timegrip göra... Läs merFrånvarohantering
Hantera semester och frånvaro. Sjukfrånvaro och uppföljning beräknas automatiskt med Timegrip.
Läs merStorefront
Avdelningens webbsida för in- och utstämpling samt visning av uppdaterad bemanningsplan.
Läs merAndra funktioner
Kommunikation
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan.
Läs mer