Fördelar för anställda
- In- och utstämpling via appen
- Arbetsscheman uppdateras i realtid
- Ansök om ledighet, byt arbetspass och se lediga pass i appen
- Kommunicera med kollegor via appen

Fördelar för chefer
- Komplett system för bemanningsplanering och timregistrering
- Enkel löneberäkning
- Utför dagliga uppgifter i appen
- Håll koll på måltal

Funktioner i Timegrip Standard.
Timegrip mobilapp för iPhone och Android
Låt dina anställda få stämpelklocka i mobilen. Stämpla in och ut på jobbet i mobil app...
Tidsregistrering och tidrapportering
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön?...
Kommunikation
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan.
TGPool
Med TGPool kan anställda ta emot info om lediga arbetsplats från flera avdelningar, utan...
Personalliggare
Alltid uppdaterade personallistor.
Schemaläggning
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen.