Enklare schemalägging, tidrapportering och frånvarohantering
Boka demoSedan 2005 har Timegrip levererat lösningar som underlättar arbetsdagen för anställda och företag. Används idag av över 10 000 anställda i 12 länder!
1-20 avdelningar
I Timegrip Standard ingår en mängd funktioner för schemaläggning, tidrapportering och export till lönesystem. Standard är tjänsten för dig som vill ha de grundläggande funktionerna och som snabbt vill komma igång.
- Timegrip Standard
- För små och medelstora företag
- Många funktioner
- Lätt att komma igång
- Prova gratis i 30 dagar
I Timegrip Standard ingår en mängd funktioner för schemaläggning, tidrapportering och export till lönesystem. Standard är tjänsten för dig som vill ha de grundläggande funktionerna och som snabbt vill komma igång.
20+ avdelningar
Vår Enterprise-tjänst är för dig som leder en större nationell eller internationell organisation.Om ni vill specialanpassa funktioner till era befintliga processer, regler, rutiner, kollektivavtal och unika måltal så erbjuder Enterprise oändliga möjligheter.
- Timegrip Enterprise
- För större nationella och internationella företag
- Specialanpassad funktionalitet
- Integrationer
Vår Enterprise-tjänst är för dig som leder en större nationell eller internationell organisation.Om ni vill specialanpassa funktioner till era befintliga processer, regler, rutiner, kollektivavtal och unika måltal så erbjuder Enterprise oändliga möjligheter.
Få en enklare arbetsdag.
Timegrip uppfyller alla behov inom schemaläggning, tidrapportering, ledighets- och frånvarohantering, budgetering, kommunikation och löneberäkning – allt i en och samma tjänst.
Med Timegrip slipper du förlegade scheman och svåröverblickbara timlistor i Excel. Våra lösningar ger bättre kontroll, nöjdare anställda och inte minst en effektivare arbetsdag.
Vi har lösningar för alla företag, oavsett storlek. Spara tid och pengar och förenkla arbetsdagen.