Fördelar för anställda
- In- och utstämpling via appen
- Scheman uppdateras i realtid
- Ansök om ledighet, byt arbetspass och se lediga pass i appen
- Större förutsägbarhet
- Möjlighet att påverka sina egna arbetsscheman
Fördelar för chefer
- Komplett system för schemaläggning och tidregistrering
- Enkel löneberäkning
- Förenklar arbetsdagen i enlighet med företagets bestämmelser
- Hjälper chefer att följa lagar och regler
Funktioner i Timegrip Enterprise
Stämpelklocka mobilapp för iPhone och Android
Låt dina anställda få digital stämpelklocka i mobilen. Stämpla in och ut på jobbet i...
Tidsregistrering och tidrapportering
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön?...
Kommunikation
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan.
TGPool
Med TGPool kan anställda ta emot info om lediga arbetspass från flera avdelningar, utan...
Personalliggare
Alltid uppdaterad personalliggare.
Schemaläggning – Ett effektivt sätt för planering och organisering
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen.
Budget
Importera omsättning, löner och tidbudgetar till Timegrip och ta fram måltal automatiskt.
Måltal
Håll koll på produktivitet, lönsamhet och tidsförbrukning
Integrationer
Vi har erfarenhet av och stöd för integration med många olika system.
Frånvarohantering
Hantera semester och frånvaro. Sjukfrånvaro och uppföljning beräknas automatiskt med...
Rapportering
Få detaljerad information om tidsförbrukning, sjukfrånvaro och löner.
Eventkalender
Få en överblick över kommande event med eventkalendern.
Anställningsavtal med e-signering
Elektroniskt signerade anställningsavtal med avtalsarkiv.
Aviseringar och chefsstöd
Låt Timegrip hjälpa dig att schemalägga i enlighet med arbetsmiljölagen och andra lagar.