Fördelar för anställda
- In- och utstämpling via appen
- Bemanningslistan uppdateras i realtid
- Ansök om ledighet, byt arbetspass och se lediga pass i appen
- Större förutsägbarhet
- Möjlighet att påverka sina egna arbetsscheman

Fördelar för chefer
- Komplett system för bemanningsplanering och timregistrering
- Enkel löneberäkning
- Förenklar arbetsdagen i enlighet med företagets bestämmelser
- Hjälper chefer att följa lagar och regler

Funktioner i Timegrip Enterprise
Timegrip mobil app för iPhone och Android
Låt dina anställda få stämpelklocka i mobilen. Stämpla in och ut på jobbet i mobil app...
Timsregistrering och tidrapportering
Är du trött på timlistor i Excel och att räkna ut vad dina anställda ska ha i lön?...
Kommunikation
Kommunicera enkelt med dina anställda i Timegrip via meddelanden och anslagstavlan.
TGPool
Med TGPool kan anställda ta emot info om lediga arbetsplats från flera avdelningar, utan...
Personalanliggare
Alltid uppdaterade personallistor.
Schemaläggning
Timegrip har flera funktioner som förenklar och effektiviserar schemaläggningen.
Budget
Importera omsättning, löner och timbudgetar till Timegrip och ta fram måltal automatiskt.
Måltal
Håll koll på produktivitet, lönsamhet och timförbrukning
Integrationer
Vi har erfarenhet av och stöd för integration med många olika system.
Frånvarohantering
Hantera semester och frånvaro. Sjukfrånvaro och uppföljning beräknas automatiskt med...
Rapportering
Få detaljerad information om timförbrukning, sjukfrånvaro och löner.
Eventkalender
Få en överblick över kommande eventer med eventkalendern.
Anställningsavtal med e-signering
Elektroniskt signerade anställningsavtal med avtalsarkiv.
Aviseringar och chefsstöd
Låt Timegrip hjälpa dig att planera i enlighet med arbetsmiljölagen och andra lagar.